Her kan du se og kommentere udkast til bestyrerlsens arbejdsplan for 2020. Kommentarer, herunder evt. ændringsforslag bedes anført i kommentarfeltet, helst senest 6/1 2020. Sidste frist er 10/10 2020.
Husk at signere dine kommentarer.
opdeles fremover i en åben og lukket del. Den åbne del indeholder faste punkter:
Åben dagsorden
Nyt vedr. ejendommens vedligeholdelse og drift (fast)
Hjemmesiden (fast)
Gårdfesten
Lukket dagsorden
Alle andre emner
Åbne dagsordner lægges på hjemmesiden forud for møderne og referaterne af hele dagsordenen (ekskl. fortrolige ting) efterfølgende. Fra hjemmesiden sendes mail til brugerne hver gang der er nyt.
Mødeplanen justeres løbende. I det omfang sager har været afgjort ved skriftlig votering pr. mail optages de på efterfølgende møde som efterretningssager, så den formelle beslutning bliver dokumenteret i et mødereferat.
Opfølgning GF 19
Altanerne: – Aflevering; -regler for brug -farvevalg – oliebehandling
Dørtelefonerne status
Gårdfesten – hvornår og hvem – primære opgaver: oprydning kælder/loft
Tilstandsrapporten og handleplan for vedligehold.
Der nedsættes arbejdsgruppe der skal indstille konkret udbud af facadevinduer og renovering omkring facadealtaner til aprilmødet. Evt. indstillinger i øvrigt vedr. vedligeholdelsesplan
Hjemmesiden
Forretningsorden for bestyrelsen
Arbejdsdeling, arbejdsgrupper og mødeplan
Evt
Indstilling vedr. udbud af facadevinduer m.m.
Vedligeholdelsesplanen
Privatlivspolitik mm
Evt.
Stillingtagen til indkomne tilbud facaderernoveringen
Opdatering af vedtægterne
Forretningsorden
Husorden – rev. og integration af altanregler –
Evt.
Ordinær generalforsamling
Årsberetning (regnskab)
Budget
Opfølgning på beslutninger i tidligere møder
Du skal være logget ind for at skrive en kommentar.
Set – og er enig